Quiz-kväll

Har var lite dåligt på att uppdatera den senaste veckan! Men det blir lätt så när jobbet upptar den mesta av min vakna tid....samt att jag under onsdag & torsdag kväll haft en ombyggnadsprojekt på G! *skrattar*

Hade sällskap av Thomas igår kväll, var helt kung att vi kunde låna tigersågen & en bra damnsugare av er....utan de förstnämnda så hade de tagit 2 veckor extra. Även om de inte e klart nu så ser det så jävla bra ut!! *me like* Tackar så mycket för hjälpen kompis. =)


Ikväll ska jag vara kvar på jobbet för en afterwork/quizkväll med musik. Kommer bli alldeles perfekt...får la se när de e klart. Är även bjuden av Stiernström till deras lya för en sammkvämskväll tillsammsn med han, Ola, Tony, Björn & Co! Skulle vara riktigt trevligt & roligt att hinna med det också!


Imorgon ska jag på tippen tillsammans med Thomas, sen kanske vi hinner med en fika eller nått annat roligt. På kvällen ska jag hem till Henke & Sofia på inflyttningsfest & de kommer bli helt superbt.


Söndagen kommer avnjutas framför derbyt mellan City & United, för att sen kliva ner på Jops & käka tillsammans med familjen. Inte var dag, men dock lika trevligt & mysigt varje ggn!


Nu ska jag ställa lite inför mötet klockan 10,00 som jag kallat till, men ni får ha en fortsatt underbar dag & en härlig helg med allt som ingår!


// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback