Perukfest!

Rubriken säger la allt om vad kvällen kommer att innehålla....massa kalla bärs tillsammas med HK & LokArena. Sweet!! *skrattar* Vi beställde peruker förra veckan & det är faan bland de värsta jag sett, speciellt min superfula.. *skrattar så jag grinar* Frågan är om jag kommer att lägga upp en bild på detta eller om jag verkligen tycker att de blir fööör jobbigt att blotta mig på de sättet.. *haha*

Har annars haft en riktigt bra dag, fick börja projekta idag redan, vilket gjort att mina 6-7 timmar på jobbet smullit till.. Har iof vart ner på Apoteket, luncha med Thomas (arbetspolare) & sen avslutade vi vårat besök med systemet.

Ni får ha en underbart härlig dag & kväll....även om det regnar ute & kommer orsaka X antal benbrott inatt..

// One Love


Kommentarer
Postat av: Pillis

Den där perukfesten.. den måste ha varit sjukt skoj den.. hehe. Hur kom ni på det temat? Hoppas du haft en underbar helg,B.. :)

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback