Härlisch!

Igår var de en ritkigt slappardag faktiskt! Dock var jag utanför dörren när jag gick ner på Hemköp & Bolaget. Handlade massa grönt & en flaska wiskey...för medecinsk syfte.. *skrattar* Stannade även förbi Moyo en sväng för att säga hej & snacka lite om det senaste ang SRS. Shiiiit vad bra de kommer bli, bara vi har vädret med oss någolunda i alla fall..
Arenan

Annars låg jag still i soffan fram tills 19,30...Frasse hade hört av sig tidigare & frågat om han kunde droppa upp. Tyvärr så kände jag att de skulle vara skönt att få slappa själv då kroppen & knoppen inte riktigt va med... Så var i alla fall den ursprungliga planen, men strax före 20,00 droppade Jörgen & Maria upp för att se Idol. Fixade varsin kaffedrink till oss & sen var de bara att luta sig tillbaka & höra vad killarna & tjejerna hade att bjuda på. =) När de var dags så skrattade vi oss igenom Fredag hela veckan & sen var de dags att sova.

Vaknade idag 09,00, kroppen & knoppen ville inte rikitgt sova vidare då...så jag försöker lura dem nu genom att sitta här ett tag innan jag kryper ner igen! *haha*

Snön föll väldigt mysigt ute när jag klev upp oxå, men jag ser att de slutat nu! Synd, hade vart riktigt mysigt med massa snön samt 5 minusgrader nu..

Ha en underbar dag alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback