Härliga onsdag!

Det var iof rätt mörkt ute när jag knallade till jobbet, men luften var fräsh & härlig. Saknar dock lite snö som bidrar till ett annat ljus ute samt ett par minusgrader.. =)


Hade annars riktiga problem med att somna igår, även då jag la mig strax efter 22-tiden & läste. Han plöja 80-90 sidor i boken & det brukar vara ett garanterat kort för att somna in lätt...men så var inte fallet! *suckar* Så strax efter 00,00 var det bara att kliva upp & sätta sig framför datorn, dumsurfa lite & rensa skallen...vilket lyckades till hälften..*skrattar* Tror klockan var närmare 01,40 innan jag kröp ner igen & det tog ändå en satans tid innan jag nallade in! Men men, så blir det la kanske ibland!


Sitter i alla fall här på jobbet & ser fram emot en ny underbar arbetsdag tillsammans med alla härliga arbetspolare. =) Ska om lilla stunden ha pausgympa med min "grupp", efter det blir det fika & sen rullar dagen på i ett rasande tempo!


Måste även börja göra reklam för Sundsvalls Rail Styl 2008, som kommer hållas nere på torget den 5-6 december. För er som inte vet så är det (självklart) Moyo som håller i spakarna även denna gången. Kommer bli större, bättre, roligare, fetare & bara MER i år...sverigest största railjam för alla er som förstår innebörden av det! Själv kommer jag agera speaker igen, tillsammans med samma underbart bra sidekick som ifjol...Ronnie Säfström! Henke kommer att spinna plattor & sen bär det av på efterfest! *sweet*


Se mer på
www.moyo.se


Ha en härlig arbets eller vilodag alla!


// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback