Dagvild!

Helt ärligt så trodde jag att det var onsdag när jag haft min lunch idag, supernöjd över att det var halvtid i veckan redan nu! *skrattar* Sen var de nog Göran som fick mig att inse att det var torsdag & att de bara var en dag tills helg.. =))

Arbetsveckan har vart helt underbar med allt som ingår, dock är det så mycket nytt att skallen snurrar. Kunskap är en mognadsprocess, att den sen går snabbt eller tar lite mer tid hänger på intresse & engagemang!! *kloka ord* Har sen i tisdags tagit hand om den dagliga driften för mitt ansvarsombråde oxå, vilket känns klart ballt....har även planen & upplägget klart för den kommande veckan med nya möten & utbildningar. Veckan efter det kliver jag förhoppningsvis in i projektet som startar på 75%, för att så småningom öka till 100%. Gaaaah vad jag ser fram emot det, då kommer jag verkligen att komma in i denna perfekta kostym, *thihi*

Annars har jag efter jibbet vart nere på stan tillsammans med syster, vi har kikat ut en äckligt snygg silverkedja med smycke till våran älskade Mor. Hon fyller liksom 60 år ung på lördag. Appropå lördag, då åker familjen till annan ort för att fira denna födelsedag....nämner inte nu vart vi ska....men trevligt kommer det att bli! *längtar*

Uppsala är det annars som gäller imorgon, klockan ringer 05,15 & taxin hämtar mig 05,47. Ska ner på utbildning, som kommer vara så bra!! Tåget hem går 17,07, viket inebär att jag landar hemma strax innan Idol. Ska garanterat öppna en flaska vin & bara mysa ner mig i soffan, det är jag värd efter denna vecka,

Ska ni andra mysiga människor göra i helgen då?!?

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback