Börjar se bra ut nu..

Timrå plockade nya poäng vilket känns riktigt bra, hade såklart vart härligare om de vunnit matchen under ordinare tid. Men ser jag tillbaka ett par veckor så är detta ett heeelt nytt lag & de glädjer mig. MoDo åkte på en ny betungade förlust, i skrivande stund vet jag även att Skellefteå gjorde de...tyvärr vet jag inte hur det gick för Brynäs!

Har annars legat framför tv´n ikväll & bara vart så förkyld som en kille kan! *snörvel* Ååå då är det faan illa!

Tror annars att jag ska lägga mig & läsa snart, måste dock se om det finns nån underhållande film att se först! *hihi* (nu sa de på tv´n att brynäs fick oavgjort)

Mer reklam för det kommande eventet med Moyo som jag ska vara med & leka i.. Kika in på följande
LÄNK för mer härlig information om NÄR, VAR & HUR...speciellt om de legendariska efterfesterna! =))

Natten goo alla härliga!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback