Äntligen..

Fredagen var som sagt i festens tecken med jobbet! Perukfesten var succé, alla var sinnes snygga & sen rullade det bara på.

Lördagen var softich under dagen med fotboll, mitt älskade Manchester vann med 5-0 mot Stoke. Sen var det dags att kliva in i festkostymen igen & bege sig till Flo & Viktoria på inflyttningsfest i deras hus. Där kommer de att bo bra massa massa massa år framöver. Roligt att träffa massa människor som man inte ser varje dag. Även om jag hafe feber...men det kan inte alltid vara Ok. *skrattar* Lyckades må hyftsat bra fram emot 21-tiden, för då var mitt pattenterade skratt tillbaka. *hihi*

Igår gjorde jag faan inte någonting alls, måste vara den absolut slappaste dagen på väldigt väldigt länge! *nöjd* L-G droppade förbi fram emot 14-tiden...blev god mat & ett par filmer.

Idag har jag haft en riktigt bra arbetsdag, som vanligt dvs! Lyckades fixa 60-70% av mina testfall oxå, vilket känns riktigt bra. Det är flyttdags på torsdag eftermiddag & då ska allt vara Ok. *s*

Har annars vart & kört ett sååå härligt bra pass med syster, Rygg var det på schemat. Avslutade med 30 minuter på steppen, allvarligt....det är faan jobbigare än att springa, gå, simma & gymma tillsammans. Huuaaah! Men efter är man äckligt nöjd. =))

Nu ser jag med spänning fram emot CSI som börjar 21,00...helt avgörande avsnitt som garanterat kommer sluta olyckligt..

Ha en fortsatt underbar kväll alla mysiga!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback