Ändrade planer

Hade en plan på att följa med mor & far till stugan igår för att slappa till det riktigt mycket. Känna att det inte fanns några måsten eller tvång, sova ut riktigt länge & bara vara. =)) Men när jag kom hem från jobbet igår så kände jag att det skulle vara lika härligt att vara hemma en hel helg med samma förutsättningar.. Så en del av eftermiddagen/kvällen spenderades nere på Moyo, sen var jag hem till Marcus & Jenny för att säga hej.

Väl hemma så blev det en sallad till middag, hälde även upp ett glas rött & avnjöt Idol...som faktiskt blir bättre & bättre i mina öron! *skrattar* Men de vore la skam om de inte utvecklades så.. När Idol vad slut så stannade jag såklart kvar i Tv4 för att skratta till Fredag hela veckan. Snackade även med Far, L-G, Frasse, Henke & Janne....Rille är jhu hemma & gästar, så de var ett par som skulle kliva ut på Open Mind. Själv stannade jag hemma, kraschade en bra tid & vaknade min vana trogen 08,00. Klev upp & var vaken en timme innan jag försökte sova en sväng till, men de var kört! *suck*

Nyss snackad med L-G oxå, som inte alls var speciellt pigg efter deras utgång igår. *haha* Tydligen var det mycket folk ute i alla fall--men jag är happy över min hemmakväll ändå! Får la se om jag får beök av Henke under eftermiddagen oxå, han ska lira på Olles ikväll och tänkte göra ett depåstopp här innan....för att avnjuta en kall & fotboll. Klockan 16,00 börjar mitt älskade Manchester att spela, ska bli så undeeeeeeeeeeeeeerbart att få se dem. *skratt*

Det kommer förhoppningsvis bli en hemmakväll igen, det är i alla fall min plan....men om den håller eller inte är en annan femma. Har man tagit sig en kall & nått glas rött så kanske kroppen vill annat!! *kliar huve*

Ha en härlig underbar dag nu alla kramgooa!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback