Allvarligt..

Var helt övertygad om att de olika karaktärerna som var med i fäjan var påhittat...men de finns alltså i verkligheten! *skrattar* Nu menar jag såklart inte att alla som åker färja är knepiga eller så...men de som orkar gå med på att bli filmad av resenärerna eller personal!! *hahahaha* Vi skrattade rätt friskt åt detta extremt underhållande program under våran sista fika. =)

Annars har dagen vart rätt slapp fick i alla fall en prommis ner till Moyo för att säga hej, träffade Henke som var & testade mössor. Så vi han med att snacka ihop oss lite mer med Marcus & Johan inör
SSR. Sen blev de ett depåstop nere på Hemköp för att handla lite grönt.

Så, mer orkar jag inte! ;-D

// One Love


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha.. få mig inte att låta så egenkär här nu... Jag har flera galna arbetskamrater som får mig att skratta högt åt deras tokigheter... Du skall bara veta vad vi egentligen sysslar med.. För, jobba vad är det? ;) Ha nä!

2008-11-25 @ 17:11:58
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback