Vilken dag som snart är över!!

Idag har det mest gått ont....så arbetsdagen var ca 2 veckor lång. *skrattar* Lyckades fixa till mig ett läkarbesök även om det i skrivande stund fortfarande är strejk. Det var liksom mitt finger som jag inte pallade me någe mer, så jag fick en rätt stor & fin spruta in mellan mitt pek & långfinger. Det gör lika jävla ont som förr gången, men med lite tur som kommer skiten att försvinna nu. Väl hemma droppade jag ner mig i soffan för att mysa till de, när jag skulle hämta mig ett glas vatten så small de till i ryggen (kändes de som) & sen kunde jag inte se upp, ner eller åt någon sida. För alla okunniga kallas det nackspärr....modell STOR sådan. Som tur är fick jag även en kur med piller av läkaren, så jag har lyckas tagit ett sådan & de känns faktiskt bättre. Så nu e de bara hoppas på att jag lyckas vila ögonen en eller två timmar inatt.

Som ni hör har de inte var min dag idag...behöver nästan bli omhändertagen av nån snäll själ. Nån som känner sig manad att hjälpa en för stunden sargad mig?!?!

Ska se klart på hockeyn nu, fatta att vi ligger under med 1-3 mot Alperna!! *kliar huve*

Fortsatt mysig kväll alla söta!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback