Var är min bricka??

*skrattar*

Jag, Jörgen & L-G hamnade hemma hos Emelie igår kväll. Slappade först hemma hos mig & var la inte hos henne förren runt 21,30 typ! Hade en riktigt trevlig förfest med trevligt folk, även om det blev mörk rom & Mintuu. *hehe* Dock var undertecknad så pass smart att det blev ett gäng vatten mellan all annan dryck....annars hade jag fått kastat in handduken. Tror vi lyckades komma in på Oscar runt 01,00. Träffade mycket folk ute oxå, bla Pillan & Sondris.

Rubriken då?!?! *skrattar* Strax innan jag skulle kliva hemöver så träffade jag Tillan & hennes polare utanför.....snackade med dem & skulle sen kliva in & hämta min jacka. Kände att de var dags att gå hem. Började söka efter min bricka till garderoben & den hittade jag inte. Kände mig så oerhört stolt, ni vet....som man alltid gör när brickan är borta!!! Dock sprang jag in i Henken som påminnde mig om att jag inte hade någon jacka med mig ner på Oscar! *asg* Så jag tackade för upplysningen & tjöt av skratt och knallade hemöver!

Idag har jag faktiskt var härligt pigg.....hunnit med att tvätta, städat lägenheten & käkat. Ska la se en rulle nu & efter det så är jag nog körduglig.....det blir med andra ord en sväng med hojen då. =))

Ha en härlig söndag nu alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback