Trevligt besök!

Idag har de inte vart en rolig dag på jobbet! Jag har alltså inte haft mycket att göra eller så....inte mer än vanligt ska dock tilläggas. Jag har bara inte vart på humör för att jobba, ville bara hem...eller rättare sagt ut. Men det sägs att man ska sådana dagar oxå... Ser inte alls fram emot morgondagen heller....för då har jag MYCKET att göra, så det blir en äckligt tidig morgondag.

Annars droppade jag hem strax efter 17,00 & strax därefter fick jag främmande av Henken & hans vovve. Slökikade på matchen mellan Newcastle & Chelsea....som slutade 0-2. Lite illa att det ska vara så ONÖDIGT spännade i den sista matchen nu bara.. *skrattar* Vi surrade massa skit om allt & inget....riktigt trevligt faktiskt. Vi har länge snackat om att ta en surr-kväll, med tanke på att vi bor mitt över gatan till varandra. :-D

Annars har jag diskt ihop lite, plockat fram en ny bok & ska strax lägga mig & läsa nån timme....varva ner & bara känna lugn. Det är jag värd. =))

Ni får ha en fortsatt härlig kväll!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback