Sovit lite iaf

Natten erbjöd inte mycket sömn då nacken gjorde sig alldeles för påmind om att den fanns. Shiit vad länge sen de var jag fick en sådan praktig nackspärr. *skrattar* Hörde av mig till chefen när klockan var runt 07,00 & meddelade att jag skulle stanna hemma idag, skulle aldrig pallat med att kliva in & va produktiv i 8 timmar utan sömn & med en nacke & skalle som inte riktigt var funktionsduglig.

Har annars ett hyfsat snyggt märke efter min kortisonspruta som jag fick igår oxå.
image367
Hur mås det efter den då??
Allavarligt så har jag inte rikigt hållt på att böja leden som jag egentligen kan, tanken är att den ska jobba minimalt & det tänker jag ge handen tid att göra denna gången. För er som undrar ska den del som fått en sådan spruta vara still i 1 dag & sen ska den vila utan större påfrestningar i ca 30 dagar.

Kommer dock att börja träna på måndag om det känns bra under lördagen, jag har jhu trots allt mina piller oxå. Så detta kommer bli bra.. *peppar peppar*

Om ca 60 minuter ska jag på jobbet & ha möte chefen & banken. Funderar på om jag ska stanna kvar där sen då det är fest klockan 18,00. Ska bli riktigt trevligt, och som tur är ska jag vara nykter. Känns extra viktigt på att kroppen är lite lätt stressad pga allt skit som den har i sig ändå!!

Ni får la ha en trevlig dag alla glada!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback