Rätt sliten, men jag gillar de!!

Igår & idag så ringde klockan faktiskt på den extremt tidiga 04,40! *skakar på huve* JAA, jag vet, ja är GALEN!! Men jag har helt enkelt inte haft tid att vänta tills 05,15 eller 05,25 för att ta min morgonprommis. Måste vara på jobbet 06,00 för att hinna med att verifiera den sista systemmiljön innan onsdag eftermiddag. Kommer jhu som sagt att befinna mig i Sthlm på torsdag, för att vara ledig på fredag.

Ska villigt erkänna att det vart underbart att kliva upp den tiden för att hinna med en prommis, mår äckligt mycket bättre resterande del av dagen. Sover jhu betydligt bättre oxå. För er som inte vet så brukar jag vara sinnes duktig på dessa morgonprommisar, men detta året har jag slarvat sjukligt mycket. Eller....rättare sagt...så har tiden sen den första februari inte direkt funnits eftersom jag jobbat "lite" väl mycket! Men f.r.o.m denna veckan så är det ändring som gäller, var läääänge sen jag kände mig så svullen & tung i kroppen. En känsla som jag absolut inte gillar. Förgoppningsvis kommer jag även att börja gymma nästa måndag igen, även det var X antal veckor sen, men har man haft ett trasigt finger så blir de så. Kan i alla fall berätta att sprutan som jag fick förra veckan gjort sitt, tillsammans med de piller som jag för stunden brukar!!

Väntar annars med spänning på mina saker från
M&M oxå...så hojen kan få lite nytt utseende. *gnossar händerna* Sen skulle det vara trevligt att få motorn till bubblan oxå, den lyser med sin frånvaro. Ska nog ringa till killen som har skickat den för att ta ordernummer.

Har annars vart sjukt produktiv idag, känner mig faktiskt väldigt stolt & nöjd!

Fortsatt skön dag alla glada!

// One Love

image347

Kommentarer
Postat av: Wille

Jag va på väg att skicka laptopen rakt ut genom fönstret, innan Henke klev in med sitt väldigt goda råd. Nu är det skit kul och hur lätt som helst. E det din båge på bilden?

Postat av: djhenke

Vad är det för prylar du besällt?? BLir ju lite nyfiken, haha, Är det till brummetljudet som du pratade om förut??

2008-05-13 @ 16:29:37
URL: http://www.djhenke.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback