Mellandagens ledighet!

Kan man typ säga det??? *skrattar*

Jobbade idag då jag tror över halva sverige var ledig, men så är det när chefen är ledig. Ska la se om jag ev. kan plocka ut lite komp eller flex på fredag, L-G & jag har en plan på att fara till stugan för att bygga en "extra" brygga!! Kommer bli så jäkla bra till sommaren, förhoppningsvis kan man plocka med sig frulle dig ner & även sitta & avnjuta en middag med tillbehörande snapps där på kvällningen. =))

image370image371

Kvällen då!?!

Sitter hemma & slappar....har faktiskt kraschat i soffan nån timme oxå. =) Jörgen & Co skulle fara till Härnösand & spala poker, gissar att de andra grabbsen sällskapar med sitt sällskap! *skrattar* Är faktiskt lite i valet & kvalet om jag ska ta mig en öl eller inte.....vore riktigt smarrigt faktiskt. Har jhu faktiskt mörk rom & brunt socker hemma oxå!! *yumma*

Som ni hör får kvällen ta mig dit jag ska!

Ha en fortsatt trevlig kväll nu!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback