Lör & Sön

Efter en skön dag igår så käkade jag tillsammans med Sondra, sen somnade hon till i soffan i ca 1,5 timme medans jag kikade på Körslaget. Rätt team vann. =)) Sen ringde Marcus & frågade vad jag sysslade med, eftersom han, Jensa, hennes syster & kille satt nere på BK. Så jag tog med Sondra & gick ner....där blidde det ett par öl innan sällskapet skulle hem....så då pasade jag på att smyga in  på Oscar. Träffade som vanligt mycket folk....drack ett par mjölk & blev bjuden på en Rom & cola av en helt okänd kille. *skrattar* Kastade in handduken fram emot 01,45 då tanken var att åka lite hoj idag. =)

Passade verkligen på att sova ut & vaknade strax efter 11. Plingade L-G som ringde Rille....sen tog vi hojarna upp till stugan. Alltid skönt att få glida en sväng & träffa mor och far. Tog lite mött på bryggan som ska göras till helgen som kommer, det ska byggas till en som är 3,5 m x 5 m. Trevligt på en sommarkväll! =D Sen blåste vi hemöver & käkade frulle/middag på Curres.

Väl hemma stack jag ner i tvättstugan & plockade upp grejerna som Jörgen snällt hängt. Tack bro! Sen var det bara inta ryggläge för att nervöst se Manchester United spela hem ligan med 0-2 borta mot Wigan. Ronaldo på staff & Giggs. Så nu känns det helt jävla underbart.....sinnes bra faktiskt.

Frågan är dock om jag ska se en rulle eller lägga mig & läsa. Måste även se när hockey börjar, för den ska jag ev oxå se. Mycket sport blir det. *skrattar*

Ha en härlig kväll nu alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback