Killen hela dagen, Henke!

Tackar för att du slipat på sidan lite mer, älskar One Love som du lagt dit. Nästan skrämmande likt det som jag hade som bild i skallen. =))

Annarshar jag vart bäst med stooooort B idag. Extremt glad, nöjd & imponerad över hur bra jag bara är. Dock ska det ställas till sin spets på tisdag då flytten till Produktion sker. *magen känns bra*

Annas har jag gjort sista dagen på kontoret idag (för just denna veckan), far till Sthlm imorgon med 06,00-tåget & kommer hem efter 22,00. Sen bär det av till stugan på fredag morgon, ska först stanna till på ByggMax eller Krauta för alla saker, Bolaget för dricka & en affär för det som ska grillas. Kommer även att få sällskap av tjejligan på lördag, syster messade mig idag. Roligt!!

Nu ska jag äta, sen blir det hockey!

Trevlig kväll alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback