En liten bit på väg iaf..

Efter att rännt omkring som galningar under fredagen för att fixa allt som vi ville ha så landade vi i stugan runt 12,00. Den planerade tiden var 11,00...men det tar alltid längre tid än vad man tror. *skrattar*  Det gick fatiskt över förväntan med stälningsbyggandet av pelarna under fredagen. Lördagen blev gjorde vi allt stabilare & sen lyckades vi att lägga lite trall i alla fall. Lovar att jag har ont i mina vrister & knän idag....man är inte alls van att hoppa uppe & ner hela tiden. Men roligt e det. =))

Lägger upp en bild eller två så ni ser hur det blir..

image390
image391
image392
image393

Tackar så jäkla mycket för hjälpen L-G! Guld värt!!

Fatta vad vi ska njuta där uppe till sommaren, eller vad säger du Henke? =))

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Jag är mäktigt imponerad, trots utan min hjälp, haha. Fan vad nice det blir, längtar som fan till båten ligger i! Själv har man åkt på och snikra hela helgen själv, Håller på bygger en ny bar på Gennys här upp! Så jag förstår hur du känner dig i kroppen...

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback