Dags att krypa ner!

Har sovit i soffan ikväll, fatta vad sargad hag vart efter helgen. Det gör faktiskt ont i hela kroppen, bippar, trippar, rygg, axlar, rygg, vader, baksida ben, framsida ben, underarmar, händer, vissa fingrar & naglar, fötter & så vidare.. *skrattar*

Förlängning nu i VM-finalen mellan Canada - Ryssland. Vilken underbart bra match, hoppas nästan att Ryssarna vinner. =)

Annars kommer jag har en sinnes spännande vecka som kommer. I helgen produktionssattes hela projektet som jag vart med i, så imorgon ska det verifieras så att det fungerar enligt tanken. Ska även ha utbildning ör hela min enhet måndag till torsdag, samt skriva till rutinhandboken. *vilket jag gillar oerhört liiiite*

Har redan siktet inställt på fredag oxå, skulle egentligen behöva ta mig upp till stugan på eftermiddagen eller kvällen för att skruva mer trall. Kommer ha så in i helvete mycket de kommande 3 helgerna & veckorna att jag redan nu har andnöd! *gillar dock läget*

Nee alla söta, lite kvällsfika på detta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback