Dagen efter..

Det kan man säga att idag är...dagen efter! 'skrattar'

Hade en underbart härlig dag igår nere på Torget. Snackade tillsammans med en levande Legend: Krantz! Alla var glada & nöjda, samt att vädret var kalas. =)

Kort sammanfattning av kvällen, det jag minns dvs!! *skakar på huve & skrattar* Kort förfest hos Emelie tillsammans med L-G & Co...sen träffade vi upp Micke M. Skulle vidare på annan förfest en liten sväng, men så blev det inte. Däremot så vart det Stadshuset fram tills lite kaos utbröt. Snubblade in på Oscar fram emot 01,30...träffade Sondra & Pillan. Pillan som numera är Blond & det passade verkligen henne. Supersnyggt!! Har kommit fram till varför minnet sviker oxå, Micke M bjuppade jhu på drinkar inne på Oscar. *skratt* Jag som brukar vara duktig med vatten, men så var det absolut inte igår!!

Skrattade när jag vaknade & kikade igenom min mess-historik i mobilen oxå! Ibland så funderar inte skallen riktigt som den ska, så är det.

Annars har vi nyss blivit klar med våran gårsstädning. Hade hyfsat bra uppslutning i år....vilket gjorde att de gick hyfsat snabbt. Stort tack till alla er!

Nu blir det duschen, sen tvättstugan. Ska se en rulle sen & så funderar jag på att glida en sväng fram emot kvällen. Det är jhu så underbart varmt ute. *me like*

Höres & synes!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback