Back in..

En bra dag gällande utbildningen, dock stulade produktionen lite gällande svarstider osv. Men men, det är inte så mycket lilla jag kan göra åt det. Hoppas bara att kopplingen mellan jobbet, Bgc & Logica funger ikväll/natt.....annars är vi utan jobb imorgon & då blir det genast roligt!!! *eller inte*

Tränade ikväll, för första gången på 6 veckor ca & det var helt underbart. Axlar blidde det, sen gick jag 70 minuter efter det. Fattar inte hur det kan vara så befriande att gå...men så är det, i alla fall för mig. Kommer ställa klockan imorgon så jag hinner ut på en prommis innan jobbet.

Fortsatt härlig kväll alla!

// One Love

Kommentarer
Postat av: M =)

Är ju sååå skönt å träna, prommisar är guld! Kram

2008-05-19 @ 20:23:56
Postat av: Bengan

Det är jhu det! Vem är du då M?, ha en härlig kväll! Kram tebax

Postat av: Marie

Marie =)

2008-05-19 @ 22:39:51
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback