Vad ska man säga?!?!?

Har haft två dagar på jobbet som jag inte vill uppleva igen, detta handlar absolut inte om hur mycket eller lite som finns att göra, arbetstider, gott kaffe, många möten eller liknande. Det hände alltså en grej med en kär kollega igår som gjort att det var riktgit svårt att hålla tankarna från den händelsen!!!! Att den sen blivit följder av det känns bara riktigt riktigt jobbigt..

Nu är i alla fall helgen här & jag mår bra.

Surrade med L-G för nån timme sen & hans lirade NHL 2008 hemma hos RIlle med bärs i näven. Jörgen skulle hänga med Maria & de skulle hör av sig om det ev. droppade upp. Sondris, Kicki & Co skulle basta & ha de riktigt gött med bastu osv....med största sannolikhet kommer de droppa ut. Marcus ringde även en sväng & skulle höra av sig om han droppade ner.....vilket han inte trodde.

Men den som lever får la se..

Morgondagen. Jepp...killen är alltså bjuden på tre fester....varpå en känns betydligt mer lockande än de andra. Var ett bra tag sen jag träffade de människor som ska  dit mm.mm. Även om jag är fullt övertygad om att de andra kommer bli underbart roliga & bra!! *skrattar* Vilket dilemma va??? Att vara bjuden på tre fester....det är förmodligen tre fester mer än vad de flesta är bjuden till.....ändå är det mig som de e synd om (om ni läser mellan raderna).

Timrå spelar ikväll & jag skulle hur enkelt som helst kunna slå sönder någonting, eller för den delen ge någon jävel på käften!! Fattar egentligen inte varför jag är så in i helvete idrottselak när MITT lag spelar. Men men, det grunnar sig säkert i nått från när jag spelade hockey själv..

Ha en bra kväll alla, själv ska jag ta en till öl & funderar över saker & ting!!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Tillis

Men kära Bengis! Varför så elak...? Det gick ju huuuur bra som helst i matchen *weeee*
Röd o Vit, hockey Dynamit!!!!

2008-03-28 @ 22:22:44
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback