Tillfreds..

Måste villigt erkänna att jag e tillfreds med hur kvällen utvecklade sig. Droppade hem strax innan 17,00 & runt 17,30 ringt L-G & frågade om jag ville följa han & Rille till Birsta. Tackade nej till det då jag skulle upp till syster med mor & far. De skulle hämta Abbe & jag skulle plocka hennes bil då hon e i Sthlm & inte kommer hem förren på söndag.

På vägen hem från syster såg jag att Marcus var ute på gården, så jag stannade till & snackade med honom innan jag begav mig till Kvantum.....där det blidde stor handling med stort S. *skrattar* Var la hemma runt 21,40 efter att traskade omkring där inne & kommit underfund med allt som saknades är hemma. *haha* Som vanan trogen träffade jag såklart massa kändisar....så halva tiden där inne var typ umgänge. *skrattar mer*

Mmmm, det var kvällen i stort. Allt är i alla fall uppackat nu. Hela frysen är full & det vill jag lova att skafferiet är oxå.

Har förresten hittat ännu en UNDERBAR låt....som spinner i repeat här hemma!! *ler glatt*

Nee alla mysiga, sängen ropar. Kille måste vara på jobbet innan 06,00 imorgon då det hände en rätt obehaglig grej idag.

Natten goo nu!!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback