Som de ska vara!

Igår efter att vart på jobbet dryga 7 timmar så droppade Henke förbi. Riktigt roligt att bara slappa med dig igen bubbas...mer av det om dryga 3 veckor! =) Sen droppade även arcus & Thomas förbi. Henke försvann hem med 20,00 bussen, strax efter det stack Thomas på lagfest & kvar satt jag & Marcus. Efter lilla stunden så kom även Fredde förbi. Slutade med att vi gästade Stadshuset & Oscar.....träffade sinnessjukt mycket folk & de var riktigt riktigt roligt. =) Såg att ÄL lagt upp en bild i hennes blogg på oss....ska nog stjäla den hit!! *hihi* Lyxade dóck till det med mjölk & isvatten ute så jag kan nog inte ens säga att vi var små-drucken!

image346

Vaknade 14,10 idag....fatta!! Sov i ett svep från 03,00 fram tills 14,00....tror min stackars kropp verkligen var i behov av lite vila! *skrattar* Har hunnit med att tvätta en lite sväng...samt sovit 3 timmar till i soffan, mendan Thomas kikade på fotboll.

Annars har jag nyss slngt ut Frasse & Lipecki efter en jäkligt bra film. VI kikade ´på Gone baby, Gone!

Ha en härlig kväll nu alla, bara ladda för en ny underbar vecka!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

De var riktigt mysigt i helgen, som förr i tiden... Man får ju lite hemlängtan då =) Den 21 o 22 smäller det igen...

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback