Så JÄVLA enkelt!!

Timrå spelade ut MoDo & vann till slut rätt enkelt.. Lite tråkigt att MoDo inte spelade som de kan, jag vet att det finns mycket mer att hämta i dem än vad som visades. Men det gör mig definitivt inte mindre glad.. *jublar*

Gjorde ett lyckat frag då jag beställde hem matchen & avnjöt den med hög volym & mycket känsla. Frasse droppade förbi & det var nära att T även droppade förbi....stackarn missade en sjukr bra & spännande match. Men de kommer jhu även en semifinal snart. Fick nyss erbjudande från jobbet att se det tredje av dem, ska fundilura en snabbis på hur jag ska göra. =))

Annars är det knappt en arbetsdag kvar innan den efterlängtade Påskledigheten, som jag välkomnar med öppna armar. *ställer mig upp & her ut armarna* *ni ska bara se hur öppen jag är* *HAHAHA*

Ikväll spelar mitt Manchester oxå, avspark 20,55. Vore så jävla nice med en stabil seger så vi tar ledningen i ligan & därmed sätter lite press på Arsenal!! Ska man kanske fira med en bärs oxå!! *fnissar*

Ååå just de...Sondra...du får sluta att ta över mina drömmar!! *haha*

Ha de gött nu alla söta!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Självklart såg jag matchen =) I helgen smäller det men det ser surt ut för mig, Kommer nog inte ner förrän lördag morgon och sen som det ser ut nu måste jag åka hem och spela på lördagskvällen oxå, Får inte tag i nån som kan spela istället för mig men jag jobbar för fullt på det... Ringer i kväll..

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback