Kross av de röda

Idag är det fredag & jag njuter i fulla drag....kommer vara ledig i helgen för första gången på nästan 3 veckor!!!!!

Kvällen kommer bestå av fest, en jobbfest för att återge ännu med detaljer. *skrattar* Festen kommer gå i temat HÅRDROCK!! Grejjen är att jag ännu inye kommt på om jag ska köra hela paketet & köpa mig en J&D för att verkligen kunna gå ner mig...som en äkta rockstar. *mohahahah* Skulle gissa att det bara blir ett par öl & massa roliga saker.'

Kvällen igår var annars riktigt bra, tränade ett tungt & bra pass med Sara. Väl hemma blev den en snabb dusch innan Frasse droppade förbi med varsin A la Papa. Tack vännen! Sen grötade vi ner oss i soffan för att skrika Timrå till en 2-0 ledning i matchserien mot Modo. Första perioden var sjuuuukt bra. *myser & njuter*

Neee, nu ska jag lägga i en ny växel & köra på....har möte mellan 10-15. *pheeeew* =))

Trevlig dag alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback