Älskar mig själv

Känner mig bara så in i helvete nöjd med att vara mig!! *skrattar

Tänk om alla kunde ha denna underbara känsla som infinner sig i mig i skrivande stund. *ställer mig upp & bara är bra*

Solen skiner ute, humöret är på topp, kroppen är lätt sargad, det kommer vara en 4-5 dagar lång ledighet nu, Event på Södra, lite bärs, en pinne, smarrig mat....ja....ni hör....det går helt klart att ha de sämre!!!

För er som vi vara med om extremt bra underhållning ska besöka Södra berger på lördag, kika in på
www.moyo.se för att läsa mer. Rätt nice att Henke droppar ner & spinner  plattor i klassisk stil! *hehe*

Surrade med L-G för dryga timmen sen oxå, ska se om jag kan kliva hem från jobbet liiiite tidigare så vi kan besöka systemet. Hur ska vi annars överleva helgen som?? *hahaha*

Neee alla, ha en fortsatt underbar dag...jag känner mig redan som en kung & är faktiskt bäst!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

SKALL BLI SÅÅÅÅ FETT I HELGEN!!! Vi skall ha så skoj, ringer dig ikväll, måste planera lite om lördagen =)

Postat av: Kev

Tja bro!

Sitter nu med min nya macbook pro o myser... hackade precis min nya iphone också... ojojoj jag känner mig som ett litet barn på julafton nu kan jag lova.. måste bara hitta en bra msn program och dc++ för maccen så är jag nöjd!

Höres snart!

2008-03-22 @ 04:07:22
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback