Trevlig kväll!

Igår så gick hela dagen & kvällen i studentens tecken, då Fia gick ur skolan. Hon fick till & med stipendie för sina bra betyg!! Stark jobbat kusin. =)

Droppade in i lägenheten runt 21tiden & spilde upp en drink killen var jhu ledig idag. *haha* Kikade på fotbollen & slappade i soffan...hade de rätt skönt med andra ord. Fram emot 23-tiden så hörde Sondra av sig & berättade att hon & Wayne (pappa) skulle möta upp Kicki & Anna på Dallan.  De lät inbjudande så jag hakade på, var riktigt roligt där. Träffade Boström, Nilsson & Co.. =) Sen slog jag mig ner med sällskapet & surrade, innan vi styrde våra fötter till Oscars launch....dvs moi, Sondra & Wayne. Sen satt vi där & smuttade på en öl fram tills de stängde. Sinnes trevligt faktiskt.

Idag sov jag ut riktigt länge & klev inte upp förren klockan pastera 12,00. Känner mig fräsh i kroppen & knoppen, så nu är det bara mat som skall fixas.

Trevlig dag alla!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback