Torsdag & det bara rullar på..


Ser på jobbet att det är fler & fler som går på semster nu. Det försvinner folk precis hela tiden, och det blir bara lugnare & lugnare hela tiden.....dock inte på min enhet där det kommer finnas jobb för att fylla varje timme hela sommaren. Rätt härligt faktiskt, för då går tiden snabbare. :-)


Tränade annars ett riktigt bra pass axlar med syster igår, sen gick jag en sväng på bandet. Väl hemma blidde det en dusch & sen slappade jag ner mig i soffan...invänatde jhu matchen mellan Turkiet - Tyskland. Och vilken macth det blev....Tyskland vann med 3-2, men det satt LÅNGT inne! Ikväll kommer den matchen som jag verkligen vill se...Rysland - Spanien!


Känner att jag måste bjuda på Albin igen, är han bara inte snyggast & klart coolast?!?!


// One Love


Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

Heja spanien!!! :D

ha en bra dag!

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback