Så snabbt det går..

Tiden, dagarna, veckorna & månaderna.. *skakar på huve*

I fredags var det jobbfest med allt som ingår! Sinnes roligt, att vi även valde att kliva ner på Oscar var ett smart drag....dock inte lika härligt dagen efter. För då ringt klockan & sen ringt jag min vän Henke! *skrattar* Vi träffades upp strax efter 10,00 nere i hamnen för Moyo´s Sundsvall Street Style 2008. Vart en riktigt bra dag med underbart väder & masa sköna polare som roddade i allt. Att sen alla kids osv bjöd på skön åkning gjorde hela dagen!! Tack även till Fredde som var min Sidekick i Speakerträsket. =)

Blev hämtar strax innan 16,00 av Micke & Carro för att styra bilen mot Åkes Hotel!! JAPP; NI LÄSTE RÄTT! Min lilla barndomsvän har alltså handlat sig själv ett hotell....som att det vore Monopol typ!! *skrattar* Vi som samlades där var släkten & vännerna....som bjöds på underbar mat, dryck, sällskap & frågeslinga! =) Jag snubblade i säng fram emot 02,00...efter en riiiiikigt lång dag. Enligt ryktet så var vissa vaken fram tills 06,00..

Vi landade hemma igår runt 16-tiden....sen vart det soffan, Battlestar Galactica tillsammans med JD....som även hade med sig piroger, som var sinnes god! *hehe*

Idag har jobbdagen smullit förbi, sen har jag tränat, gått & sitter som ni märker här. =) Ska ut & glida lite sen i detta underbara väder. Får la se om jag far till Berga & hälsar på Bengt & Nea.

Ledig på fredag! Far med andra ord till stugan på torsdag & kommer hem på söndag. Veckan efter det är jag leldig torsdag & fredag.....så då far jag till stugan på onsdag & kommer hem på söndag. SÅ NICE!

Jaja, trevlig kväll alla söta!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback