Så besviken!

Sverige ligger under med 0-2 mot Ryssarna & de har inte på någe sätt övertygat.. Ryssland kommer med andra ord att vinna denna jävla skitmatch med 0-2 & det gör faan ont i mig...satans jävla skit!!

Har annars tränat ikväll, ett riktigt bra pass med armar. Länge sen de gjorde så här ont & som de var så här pumpade! Så det ska jag i alla fall ta med mig från denna stinkande kväll.

Ikväll far jag & ett par till upp tills tugan för att hinna med en drink eller två med mor & far. =)

Saknar annars Sondra ikväll, hade lite på känn att hon skulle gästa mig en sväng....för att hämta lite kläder som hon glömt hos mig....samt att umgås en lite sväng hade jag hoppas på. Men de kommer mer dagar & kvällar....sommaren har nytt kommit jhu! =)

Neee, lämnar faan in handduken nu, skitmatch!!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

SKÄNKES



Årets matchtröja (fotboll), Med eller utan tryck!! Nypris 720 SEK, Kan betala för och bli av med den…



DET ÄR FAN PINSAMT!!!

Helvete om inte Lagebäck den fete får avgå nu så skall jag emigrera till Grönland där det inte finns sport… Jag skäms över att vara svenks just nu!!

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback