Nu är det helg igen!

Så fantastiskt underbart härligt att bara ha 4,5 timme kvar innan det är lååångledighet fram tills på måndag. 4 hela dagars ledighet kommer göra mig gött. =) Har lite saker som ska göras, ev så kommer mina grejer till MC´n att provmonteras ikväll innan de lämnas till lacken. *hoppas* Funderar även på att ta mig en eller ett par drinkar ikväll bara för att.. *gnossar händerna* Imoron tar lilla Fia studenten & jag tillsammans med kusin Ida ska fira av henne på skolan. Kommer blir kalasbra de!

Känner sen SMHI för att ge mig bra väder så kommer jag ta hojen upp till stugan på kvällen för att stanna kvar tills på söndag. Skulle det vara regn & skit så stannar jag villigt hemma & bara är. *klappar mig på magen*

Måste även ta mig upp till Härnösand för att ge Henke Moyo´s ihopklippta video av Sundsvalls Street Style!

Vad är era planer för veckan & helgen då??

Höll på att missa, IBRA regerar som vanligt!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback