Midsommar 2008!

Det kan bara sammanfattas på ett sätt: UNDERBART!

Eller som min faster & hennes man sa: Detta var den bästa Midsommar som vi någonsin vart med om! Sånt är roligt att höra, speciellt för mor & far som står bakom allt. =)  Bilder kommer att komma, massa av dem. Ska bara få dem av Rille först.

Kom annars hem från stugan runt 17,00 ikväll. Slappade ner mig i soffan innan jag tog en skööön dusch. Precis när jag tänkt att ta mig en powernapp så ringer Marcus & frågar ifall vi inte ska provmontera mina sker så de kan lämnas in för lackning. Självklart svarade jag. Kan villigt erkänna att hojen blev så äckligt snygg.. *klappar händer* Kom innanför dörren för 15 minuter sen...ska se sista 25 minuterna på fotbollen mellan Spanien & Italien nu.

Trevlig kväll alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback