K k k k karatefyllehelg!!

Måste jag tacka Marcus & Jörgen för...sinnessjukt roligt vi hade i fredags tilsammans med Micke, Maria (roligt att du e hemma & gästar tjejen), Sondra & Pillan. Sprang även in i Frasse & massa massa massa andra polare & vänner.

Igår så var jag till Sondra en sväng då alla grabbarna var på annat. Hade trevligt tillsammans med tjejerna innan de var dags att kliva ner på Oscar. Själv tog jag ett stopp på Dallan & snackade med Robban, Dennis, Micke´, Nisse & massa massa andra sköna snubbar & vänner.

Kortfattat får helgen 5 tummar & det säger faan mycket! =) Funderar annars i skrivande stund på att dissa GF för första ggn sen -94!! Vet inte riktigt om jag pallar med mer sprit nu under någon vecka.

Höll även på att missa...Jörgen fick tillbringa hela kvällen på Akuten igår efter att skadat sig på matchen som de hade. Nyckelbenet satt inte riktigt fast där d skulle. Tar ca 2-3 veckor att läka, jobbigt & tråkigt med tanke på semestern. Håller tummarna för att de känns bra mycket snabbare Bro!

Natten go alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback