Holland - Italien

Vilken match än så länge, Den absolute klart bästa under detta EM, även fast första halvlek inte ens är färdigspelad. =)

Holland leder i skrivande stund med 2 mål mot 0. Och detta kan bara bli bättte då Spaggarna måste kliva upp mer & mer för att göra mål. *njuter*

Körde annars ett riktigt bra pass axlar med syster efter jobbet & det avslutades med 55 miuter på bandet. Hann se första halvlek av kvällens tidiga match innan det var dags att kliva hemöver.

Veckan annars då?!? Ska till Lasse & Ulrika på grillning & match imorgon....med ett par kalla såklart. Chefen vet redan om att jag kommer ta en sovmorgon på onsdag. Onsdag blir slapp, men träning. Torsdag är jag ledig på....skulle egentligen till stugan på onsdag kväll eller torsdag morgon....men kusin Fia tar jhu studenten. Det måste jag & syster fira med henne under dagen. Själv ska jag filma allt så det finns. =) Sen på eftermiddagen far jag med stor sannolikhet till stugan & sen blir jag där tills på söndag. *drömmer* Så länge det inte regnar är jag glad. *big smile*

Nästa vecka är det förresten midsommar hörrni!! FATTA vad snabbt den kommer. Jag tillsammans med mina & systers gemensamma vänner ska tillbringa den med släkten uppe i stugan. Men allt som ingår! =)

Jepp, ha en fortsatt härlig kväll nu alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback