Bara timmar kvar!

Sen är det långledighet igen...i alla fall 4 dagar & det kommer INTE att göra ont.

Ska ringa Bro sen & höra hur det går för honom. Han har halvdag & det skulle egentligen jag oxå haft om det inte vore för att mitt äckliga jobb har bytt den halva dagen mot en som var i januari. *suckar* JD skulle förbi bolaget, sen Kvantum (eller vart han väljer att handla), sen packa ihop så allt e klart tills att jag slutar. För du glider vi upp & möter Mor & Far. Mamma ringde även & frågade om vi ville ha middag....vem tackar nej till det?!? *ler*

Ha en trevlig & härlig helg nu alla....GLAD MIDSOMMAR oxå. För det är ni alla söta själar värd!

Måste lägga in en eller två.. bilder från förra årets firande! =)
Midsommarafton 2007


// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Ha en trevlig MIDSOMMAR och hälsa alla, Beklagar att jag inte kan närvara men ni får det säkert sjukt skoj ändå! PÖSS

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback