You say Tomato, i say: Fuck you!!

Rubriken är talande, fast i vilken fas vet e faaan!! BRY!! ;))

Appropå det så läste vi i Aftonbladen om sommaralkolism! Det är är tydligen så att de som har semester fastnar i ett beroende lättare än andra om de inte ser upp med hur det dricker. Deras rubtik löd i alla fall som kommer: SOMMARLULLIG?? Jag & Jörgen säger: IN YOUR FACE BIIIIIIIEAATTCH! Vem faaan bryr sig när man är strax över 20 år & njuter av livet. Vi snackade vidare över Aftonbladets märkliga uttalande över ett par öl & en drink samt ett glas vin & sen kom jag faaan på det....Markoolio skrev jhu för faaan en låt som heter: Ingen sommar utan Reagge....och jag citerar en rad ur hans text:

Dricka hemkört och cola
I en uppblåsbar pool
Ja, det ska va reagge på sommarn
Lite lullig vardag
Sjunga nanananana
Det är det jag vill ha


Allvarligt, om Markoolio säger att man ska göra som texten ovan kan det Inte vara farligt. Han är jhu en väldigt respekerad programledare för våra, sveriges, barn!! Kan han kjuga, THINK NOT!!

Nee alla snygga, söta, nakna, porriga, snuska, kå*a, kramiga, pussiga & alldeles fantastiska tjejer, nu ska jag ge mor, far & Jörgen en drink.

// One Love

Ps: Vi har 31 grader i skuggan, varmare imogon! Grinar, inte vi i alla fall!

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback