Vad händer??

Då knackar helgen på dörren ännu en gång denna sommar, jag som inte ensa har hunnit på semeter....så börjar massa folk komma tillbaka från sina. Känns bara mer & mer härligt att jag väntade med att ta mig, men grattis till alla er som knappt fick uppleva sol!!! *moahahahah* Jag vet att det är lite vågat att sticka ut hakan & skrattar, men jag har på känn att sommaren kommer till veckan....samt att den stannar kvar fram tills september. *thihi*

Rubriken indikerar på, vem gör vad denna härliga helg??

Vad ska du göra Henke?
Vad ska du göra Jörgen?
Vad ska du göra L-G?
Vad ska du göra Rille?
Vad ska du göra Robban?
Vad ska du göra Karis?
Vad ska du göra Åke?
Vad ska du göra Hasse?
Vad ska du göra Ola?
Vad ska du göra Roger?
Vad ska du göra Marcus?
Vad ska du göra Eric?
Vad ska du göra Johan?
Vad ska du göra Linkan?
Vad ska du göra Jocke?
Vad ska du göra Danne?
Vad ska du göra Sondra?
Vad ska du göra Linda?
Vad ska du göra Pillan?
Vad ska du göra Tillan?
Vad ska du göra Maria?
Vad ska du göra Maria?
Vad ska du göra ÄL?
Vad ska du göra Chris?
Vad ska du göra Mumin?
Vad ska du göra Frida?
Vad ska du göra Sara?
Vad ska du göra Syster?
Vad ska du göra Ingela?
Vad ska du göra mm.mm.mm.mm göra?!?! (det bara fortsätter)

Kortfattat, vad ska ni hitta på för spännande??

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Jag har en maraton helg med spelningar... Fredag 08.00 - 20.00 Nestea Swedish Beach Ball 22.00-02.00 Gennys Härnösand, Lördag 10.00 - 18.00 Nestea Swedish Beach Ball 22.00 - 02.00 O'Learys, Härnösand... Söndag - SOOOOOOOVA!!! Höes till veckan bubbas, Är i Sundsvall hela veckan, skall jobba men bara kvälls tid!! Det luktar KAFFE!!

Postat av: Mumin

mumin jobbar i helgen... sen blir det städning och sovning... :D måste ta och vila upp sig lite nu! haha.... vad gör du själv din lilla filur!?

2008-07-12 @ 10:14:36
URL: http://aldemo.blogg.se/
Postat av: Chris

Heeeeej vännen! Vad roligt att se mitt namn sådär!! :D Min helg är sådär kul då min älskade morfar åkte in på sjukhuset igår kväll. Så fredagen tillbringades där och det kommer lördagen också göras :( Hur har du det hjärtat?

2008-07-12 @ 10:26:29
Postat av: Pillan

jag har precis kommit hem från jobbet och är ledig tills mån v 30...dock inga planer eftersom S inte kommer..vad händer sj då?

2008-07-12 @ 19:10:38
URL: http://www.nogg.se/pillz
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback