Underbara måndag e över!

Idag klev vi upp strax efter 11.00,,,,jag gav Abbe mat & sen tog vi oss en prommis efter dagens tidning. Väl hemma så blidde det frulle & sen fastnade jag, Jörgen & Maria framför kanalen E! Där blev vi sittande tills Sara kom med lunch (ca 15.00)....sen satt vi vkar fram tills va 17.00 och bara slappade till vad Hollywood hade att erbjuda oss. Även om det vart sol ute med en temp på ca 25 grader...vi e störd!! Jag vet! *skrattar* Det har dock kommit skurar med jämna mellarum. Fram emot 18.30 kom mor & far....då blev det grillning som gällde, samt att jag & Jörgen klev in på våran 4 drink. (missade att maria for hem vid 17-tiden, hon jobbar imorgon)

Sen har vi lirat poker, snackat massa & njutit på med lite rose osv! =))

Är det fint väder imorgon så kommer bi tillbringa dagen på sjön i båt & på skoter. Trevlig natt nu alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback