Stugan & porr

Rubriken är talande, vad tänker ni om den?? ;-) Du din spillevink, helt stört....ojoj! *haha*

I sittande stund sitter jag, maria, jörgen & pappa & snackar massa...just nu om droger, våld, krogen & minnen från barndommen...snacka om slippade minnen! *haha* Mamma har lagt sig, Sara ligger & laser & lyssnar på musik. Sune sover hos mig & Albin ligger hos mor.

Har annars haft bästa tänkabara start på semestern...men nått saknas! ;-P Ska la se om va kan spela kort snart, det har bara gått två bag in box än...samt en halv låda bärs. Imorgon ska jag sova....soooooooooooooooova säger jag! Vädret är oxå riktigt fint...hoppas de håller i sig så vi kan leka med båten imorgon. Synd att du inte kunde gästa oss ikväll Sondis, hoppas att du tar dig hit imorgon..

Ha en trevlig kväll alla & natt...snälla drömmar oxå!

// One Love

Kommentarer
Postat av: baby

=)

2008-07-21 @ 19:53:07
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback