Spontant!

Igår efter jobbet var jag ute & åkte lite hoj...så förbannat härligt. Väl hemma så droppade syster av Abbe hos mig innan hon skulle vidare, så jag passade på att låna hennes bil en sväng. Fick känna på hur äckligt svårstartad den var...så jag hamnade uppe hos Marcus. =) Vi knäckte en bärs i solen & började att se vart i felet låg....tyvärr så startade bilen heeeela tiden vilket gjorde det omöjligt att lokalisera "skadan". Förhoppningsvis kommer den fundera bra så syster slipper bry sig. =) När klockan var fram emot 21,30-22,00 så tog vi oss en prommis ner på stan & kikade på folk. Många kändisar som vanligt & det var trevligt. Träffade b.la Anna-Maria! *sinnes länge sen*  När vi väl var sugen på en bärs så hittade jag Tillan & Co....som blev en räddande hand. Fick låna en húnka & det räddade kvällen!!! *skrattar* TACK T!

Nu sitter jag på jobbet & har bestämmt att jag bara ska åka hoj heeela kvällen lång. Pallar inte med att kliva ner på stan med 20303156456156161 andra människor som trängs, är packad & bara ska heeela tiden.

Mmm, så är de!

Trevlig dag, kväll & natt nu alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback