Regn & skit!

Riktigt tråkigt väder ute. Jag som skulle ta hojen upp till stugan ikväll för att hälsa på moster & Lasse. Var såååå länge sen jag träffade dem...men med regn så känns det inte riktigt OK.

Ska dock upp till stugan på fredag för att träffa kusin Thomas, hans fru & deras knodde. =)) Var ÄNNU längre sen jag träffade dem....i alla fall Thomas. Ska bli så fruktansvärt roligt.

Annars är det onsdag & jag har knappt en vecka kvar att jobba innan det är dags för min sjukt efterlängtade semester. 6 veckor med avkoppling & att bara vara. *njuter redan*

Dags att skita vidare, var har sjuka folk på jobbet & även jag mår som en kratta. Dock skulle det aldrig fungera om jag gick hem, även om jag aldrig skulle tveka att göra den en normal månad.

Härlig dag alla mysiga!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback