Lista, de var länge sen!

Hittade denna i en härlig blogg & då passade jag på att sno den helt enkelt! *f´låt* ;-D

Frågor
Vad heter du?
 - Bengan, det räcker så.. (citat från Sundsvalls Rail Style)
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
 - Mikael efter ärkeängeln
Vilket stjärntecken är du född i?
 - Skytt
Vilket årstecken har du?
 - Oj, nött jöjligt är det...åsnan! Finns de??
Vilken skola går du på? 
 - Livets skola för stunden, det är bara lära sig av misstagen & gå vidare.
Vilken klass? 
 - Mentalt hamnar jag säkert i 6:an vissa ggr!! ;-D
Vart bor du, trivs du där?
 - Typ Stenstan i Sundsvall
Hur lång är du?
 - 1,72 enligt passet. Själv tror jag 1,70.. *hihi*
Hårfärg och frisyr?
 - Ultrablond & nått ruffs
Skostorlek?
 - 39/40
Har du flickvän, sedan hur länge?
 -Tyvärr inte..
Har du varit med i scouterna?
 - Självklart, vilken underbar tid.
McDonalds eller burger king?
 - MAX, men allra mest Sibyllas hemlagade!
Äger du ett busskort?
 - Hör & håpna, men det ligger ett här hemma sen -97 lr så..
Nästa mål i ditt liv?
 - Semester, men det riktiga är la att träffa nån att dela kudde med.
Hur svarar du i mobilen?
 - Bengan
Antal timmar sömn inatt?
 - Var lite slut i kroppen, blev 14 timmar!!
Sover du ensam?
 - Mmmm, gissar att mina 5 kuddar inte räknas??
Vad är din favoritmat?
 - Min hemlagade, mammas hemlagade eller Kina, Thai-hämtmat!
När blev du fotad senast? 
 - I lördags på förfesten här hemma.
Vanligaste färg på dina kläder?
 - Svart & ljust. Tydligen är grått snyggt på mig...men men! ;-P
Är du smart?
 - Betydligt över medel.
Vad saknar du?
 - Nån att dela kudde med, ett hus med veranda, en årslön sparad på kontot, att umgås med mina vänner OFTARE än jag gör, bättre vilja...
Är du blyg?
 - Jag är nog inte blyg i 99 fall av 100 om du frågar de omkring mig, själv säger jag 50/50..
Vilka instrument kan du spela?
 - Giutarr, Piano & jag skulle sååå gärna vilja lära mig munspel!!
Vilken idrott/sport har du sysslat med?
 - Gymmar nu, har spelat fotboll, hockey, innebandy, Tae Kwon Do, Judo, Boxning & Simning.
Har du spytt offentligt?
 - När jag blev drogad på Oscar -98
Brukar du sminka dej?
 - Nope, men de är inne för killar nu så.. *haha*
Är du nöjd med ditt liv?
 -Vaknar varje dag med ett leende & känner mig lycklig, lägger mig varje kväll & ångar aldrig nått! Slå det!!
Vad vill du jobba med?
 
 - Har ett riktigt riktigt bra jobb nu, men att jobba med barn & ungdommar som vi gör med Moyo skulle slå de..
Vad gör livet värt att leva?  
 - Min familj, Min släkt, Ma Bro, ALLA mina vänner, Sommaren, Hösten, Kärleken, Barn! 
Vad i livet ångrar du? 
 - Ingenting, allt jag gjor har let´t mig dit jag är idag & det har format mig till den jag är i skrivande stund.
Vill du gifta dig?
 - Ja, absolut!
Vill du ha barn?
 - Gärna 2, en pojke & en flicka.

Har du någonsin...
Sagt 'jag älskar dig' och menat det?
 - En gång till en tjej som jag var ihop med, massa gånger till vänner & familj!
Bråkat med ditt husdjur?
 - Hur ska de annars lära sig?!?
 Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?
 -Händer nån gång mellan månaderna..
Tagit droger? 
 - Aldrig, om snus inte räknas?!?
Varit kär?
 - Mmm, och alltid i fel tjej..

De senaste 24 timmarna har jag..
Jobbat
Blivit less på vårcentralen
Sovit 14 timmar
Kör motorcykel
Hälsat på Kusin
Fixat en sjukt rolig sak för kommande fest
Handlat frulle med arbetsvänner ute
Diskat ALLT sen GF!!
Slängt sopor
Ställt inför morgondagen & stugan

Senaste...
Film du såg?
 - Kan d vara Kung Fu Panda?!
Dryck du köpte?
 - Fanta på Shell
Mat du åt?
 - Grillkorvmeny på Shell
--------------------------------------------------------------------------------------

Trevlig & fortsatt underbar kväll på er alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback