Ett par timmar..

På hojen ikvälll & det var riktigt riktigt riktigt underbart! Har liksom inte åkt nått sen i tisdags (av förstårliga skäl) när jag glev omkring med Rille. Började med att glida omkring inne i stan med en kortare omnejd innan jag tog ett beslut att antingen fara till Graninge för att hälsa på Åke & Jonas i deras hotell, eller att hälsa på Familjen Olsson på Alnö, eller Familjen Westin/Bengtsson i Sidsjön.....del slutade med att jag hälsade på Bengt & Nea ute i Bergafjärden istället. Lite sjult att det känns som att komma hem varje gång jag hälsar på dem. Karin & lillan var där en sväng oxå, men de skulle precis fara när jag kom.

Bengt & jag kikade kåken deras & den är så sagolikt vacker!! Att han sen är så jäkla ball med alla sina saker han fixar oxå. Imponerad!! Fick ett glas cider & en garvad laxmacka med sås.....Bengt vet verkligen vad jag gillar. =)) Lovade att vi ska komma ut nu när semestern kommer...dels för att åka båt, dels för att klippdyka & dels för att grilla, dricka bärs, sjunga & bara ha det hela jävla underbart härligt!! *drömmer om alla tidigare år*

På hemvägen gled jag förbi Mjösund i dess vackerhet...var bra sugen att fara ut till Juniskär & hälsa på Karin oxå, men det hade i mina ögon blivit lite för sent...ska dock jobba imorgon.

Hopas du mår bättre nu Bro, efter erna superfylla igår (söndag)... *mohahahaha* Så ska man fira in semetern!!

Natten goo alla söta!

Jag kommer garanterat att drömma sött! ;-)

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback