1 arbetsdag kvar..

Om man räknar arbetstimmar dvs! =)) Sen är det slappning på hög nivå som gäller.

Jag och Jörgen kommer ta turk-mercan till stugan & tanken är att vi kommer stanna där i ca 2 veckor eller så. Ska bli så härligt, sova ut, slappa till det, läsa böcker, fiska, dricka öl, grilla, bada, åka båt, vattenskoter, wakeboard, vattenskidor, åka ring, kolla på serier de dagar de regnar, spela 6-poker (som är ett poker spel innehållande 6 olika spel, för er som tänkte porrigt)......för att inte nämna det som jag verkligen LÄNGTAR till, att vara VARA!!

Annars så var det fest uppe i Östra Mårtens igår, närmare bestämt hemma hos Lasse & Ulrika. Lasse ska jhu neröver & spela innebandy i massa massa månader & lämnar sin Milla & Ulrika hemma under den tiden. Så vi fixade en suprice-fest för Lasse igår. Sinnessjukt roligt!! Ulrika tog med Lars till sina föräldrar vid 18,00, i samma veva messade hon alla oss som skulle komma att dörren var öppen....så att det bara var för oss att kliva in. Sagt & gjort...vi var dryga 20-25 pers som klev in i kåken, fixade mat, tände grillen, ordnade bål osv. Så när Lars & Ulrika komhem gömde vi oss alla i köket & jag svär....Lars Lundberg har ALDRIG vart så tyst i hela sitt liv. Han hade alltså inte en susning om att vi hade planerat detta i över 2 veckor, vilket gjorde det hela såååå myket roligare!  Han blev så sjukt rörd & glad över att se alla sina nära & kära som i samklang utbringade en skål. =)) Jag åkte hem med Toppo & Hellen vid 01,00...jag jobbar jhu som sagt idag. *haha* Resten av gänget stod & stuffade då, så det blir en pling till Bro sen för att fråga hur länge de höll på!!

Mmm, torsdag....underbara torsdag!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback