Vinsugen

Då har snart den första arbetsveckan på det nya ået gått & det känns kortfattat SÅ jävla bra! Mycket & göra, ingen tvekan om den saken....men det gör att tiden bara springer från mig!

Sitter annars & bloggar till den underbara musiken av Takida´s Curly Sue, som vanligt. ;-)

Efter jobbet idag så plockade L-G & RIlle upp mig för en tur ut till Birsta. Stannade till på alla tänkbara ställen för att hitta en P3, Giutar Hero & själva giutarr´s till grabbarna. Tro ni inte att det var som att söka efter en speciell utvald Kines i Kina?!?! Hade de inte slut på spelet så var det själva konsollen & var det inte det så saknades gururna.. De ska göra ett nytt försök imorgon & jag hoppas att de har bättre lycka då. När allt det kaoset var klart så stannade vi till på Rusta för min sjuka sak....sen blidde det en kebabtallrik inne i Ikanohuset.....jaja....jag ska inte äta den maten, men min kropp krävde mat & jag pallar inte med att vara utan nu när kroppen i det stora hela vant sig vid var 3:e timme..

Väl hemma så slappade jag, LG & Sondra ner oss i soffan & slappade till vad tv´n hade att erbjuda. Skön kväll med andra ord. RIlle hade för övrigt träning.....haha.....alltid sen på den. Om jag vore tränare så.. ;-) Jörgen skulle göra nått med sitt jobb efter deras arbetsdag...men den uppdateringen kommer la garanterat imorgon.

Ha en goo natt nu alla söta!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Johan

Tack för läsningen och kärleken. Kram på dig vännen

2008-01-10 @ 23:45:57
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback