Vilken sömn de kommer bli

Skallen e heeelt slut & det känns så j**la underbart. Finns ingenting som kommer att störa min nattsömn en natt som denna, de lovar jag. Fram emot 14-tiden idag så pallade inte skallen mer på någon av oss som var på utbildningen, det fanns helt enkelt för många saker att lägga på minne. Rätt onödigt faktiskt, då hälften av dessa grejer inte ens rör mig i mitt arbete, men så fungerar den mänskilga hjärnan & de kan man tyvärr inte göra så mycket åt. Vi spann alltså igenom 300 sidor av testmedodik & allt av vad det hör till. Sjukt roligt, ändå gången som jag var riktigt borta var när våra utvecklare & konstruktörer fick sin "specialare" i form av kod osv. Skulle lätt kunna tråka ut er med massa "snygga" ord bara för att låta viktig...så här kommer ett par: Gos, mys, kramis, fluff, kudde, värme & så avslutar vi med närhet! ;-)

Annars kommer jag vara tiiiidigt på jobbet imorgon, var förbi en sväng dit efter utbildningen & såg att det ligger riktigt mycket jobb från mån - ons & väntar. 'suckar* Men så ska det kanske vara, känns rätt surt om sanningen ska fram.

Annars har jag inte gjort speciellt mycket sen jag kom hem. Käkat, somnade till i soffan i 15 minuter innan L-G ringde & väckte mig. Trodde han skulle droppa ner & umgås lite efter sin dusch, men han fastande nog hemma. Förstå det oxå, skönt att bara komma hem & varva ner själv efter alla jobbdagar. Surrade lite med Sondris oxå, lätt avis på henne som e ledig imorgon. Ska i alla fall ringa bro, Jörgen, imorgon & höra hur de haft det på Student Ski Week....förhoppningsvis heeeelt j**la underbart. :-)

Nee alla söta, nu ska jag greppa en bok & invänta den härliga morgondagen.

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback