Vilka planer har du?

Sitter & känner mig alldeles för ensam! Rätt sjukt.....att känna så, men det blir jhu så när man kliver in i skalet &  väljer att inte synas. Har käkat riktgit bra idag, men kroppen & knoppen vill inte riktigt vara med ÄN, men nästa vecka så kommer jag förhoppningsvis att vara 100%.. ;-)

Maten för imorgn är oxå klar, känns riktigt bra att alltid ha sina matlådor för jobbet klar. Frågan är om jag ska käka en frulle hemma eller om det blir en sovmorgon. *kliar huve* De kommer jag märka...garanetrat! *skrattar*

(fråga till er som läser min blogg)
Hur ser din kväll ut imorgon då?
Vad har du för planer?

Jag har så sjukligt dålig fantasi i skarivande stund, men jag vet att min kväll inte kommer innehålla utgång, blockfylla, massa rännande osv. Skulle kunna tänka mig att laga lite smarrig mat, ta ett glas rött, slå på en bra rulle & bara mysa till det. Meeeeeeeeeeen samma sak där....jag kommer garanterat att märka vad som händer. Skulle inte alls bli förvånad om jag sitter hemma själv, går & lägger mig tidigt...för att kliva upp tidigt. :-)

Alla söta & mysiga, ha en fortsatt härlig kväll!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Mina planer är som alla andra fredagar! Blir till och lira digitalkakor på O'Learys =)

Postat av: Loan

Själv har man gått in i en nykterhetsperiod nu såhär efter nyår till 29 feb. så imorgon blir det bio och lite popcorn kanske ;)

2008-01-18 @ 00:54:40
URL: http://lenalouisebystrom.blogg.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback