Torsdag

Trevlig rubrik, eller inte.....personligen så tycker jag att de som har veckodagar i rubriken har sinnessjukt dålig fantasi.. *skrattar* Så jag var tvungen att göra så.....för att kunna skriva allt som jag nu skrivit.. *yr kille som vanligt*

Torsdagen är som sagt här....den 17 januari. Känns som en oerhört seg arbetsdag om sanningen ska fram.....dock vet jag jhu vad det beror på. Självvållat eller hur man ska se det som....klagar absolut inte. Känner mig bara seg & det botar man genom X antal kaffe & X antal frukt. :-)

Hur kommer kvällen annars att se ut som då?!? Kommer träna, samt laga mat inför morgondagen, känner rätt starkt för att se på en film oxå....mysa ner mig i soffan & kramas med kuddarna lite.

Shiiit allså...skallen är fööör pumsig för detta....dock är det bestydligt bättre än igår så.. *jublar*

Höres sen alla gooa!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback