Torsdag hela veckan!

Inte riktigt, känns inte ens så....saknade bara insperation att komma på en bra rubrik till detta inlägg! *skrattar*

Var vaken sinnessjukt länge i mina ögon igår, PL släpar lite då FA-cupen spelades i helgen som var.....vilket innebar att min Manchester spelade igår & matchen började 20,55 & var klar strax innan 23,00. Som vanligt....man kan nästan säga så nu....så gjorde Ronaldo mål....två stycken till & med. Kan inte finns någon som e hetare än honom nu. Känns så fruktansvärt overkligt att jag kommer se honom LIVE nästa helg tillsammans med 76,000 andra jublande människor.. *ryser*

Annars blev det inget kramande igår, håller på att bygga upp ett sjukt krambehov bara därför.. :-(

Kvällen då...förhoppningsvis kommer jag ta mig bort till EGO trots denna härligt kalla temp som är ute.. *brrrr* Har inte vart så här kallt på hela januari & då passar det jhu bra att kylan kommer den sista dagen. Imorgon e det februari för alla er som missat det.. *hihi* Lyckas jag ta mig bort till EGO så blir det rygg & axlar som kommer få sig ett par utvalda smällar.

Ska faktiskt villigt erkänna att jag haft en bra veckan oxå, även om jag inte träffat någon eller haft främmande av någon alls. Skönt faktiskt....sen är det lika bra om man ska lyckas med vissa saker. Synd att din skalle inte riktigt pallade L-G....men du fixar denna i Norge om du vill... :-D Återstår att se om jag pallar med folk imorgon kväll oxå, eller om jag ska styra bort alla fram tills på lördag.. *kliar huve & tänker* Petter lirar jhu på stadshuset på lördag & de skulle vara riktigt nice att se honom.....men det skulle innebära fulla människor, trängsel & allt annat skit som här till. Tror faaan inte att jag pallar med det....dock får jag se hur det känns just då!!

Nu är det kaffe, sen mellis, efter det möte fram tills lunch & därefter så blir det jobb jobb jobb!!

Ha en härlig dag nu!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback